9000 euro strânşi în cadrul celei da-a doua ediţii a Galei CliniClowns Charity Dinner, organizată cu susţinerea Ambasadei Olandei la Bucureşti, la Palatul Bragadiru.
120 de persoane, reprezentanţi ai peste 22 de companii au ales să petreacă miercuri seara, la Palatul Bragadiru o seară caritabilă în beneficiul Fundaţiei CliniClowns – Eureko, UTI, Rompetrol, ING, Pachiu şi Asociaţii, Heineken, Vodafone, Deloitte, FiscContConsult, Heid, Rbo Bank, Top Factoring, Bulboaca şi Asociaţii, Phillips, Cobuz şi Asociatii, Itella, Unicredit Leasing, Aegon, KFC . etc
Astfel, reprezentanţii celor mai importante comanii din România s-au bucurat de atmosfera specială oferită de MC-ul serii , Luana Ibacka, de recitalul de muzică latină oferit de columbianul Fabian Sanchez şi formaţia sa; În contextul unui eveniment exclusivist, cei prezenţi au admirat o spectaculoasă prezentare de modă realizată de Casa de Modă Choices şi Ambrosya Beauty Center; inedit a fost faptul că manechinele profesioniste au fost însoţite pe scena de copilaşi care au prezentat publicului ţinute
business în miniatură. Seara a fost animată de copii dansatori profesionişti ai clubului Pygmalion care au oferit un spectacol dinamic, invitând publicul la dans.
Fondurile s-au strâns din vânzarea locurilor la masă la un prêţ de 150 euro de participant. Venituri le suplimentare au fost obţinute în urma unor licitaţii organizate pentru 2 obiecte cu adevărat deosebite – o sculptură impresionantă donată fundaţiei de către Bell’agio Casa, licitată la preţul de 300 de euro şi un spectaculos tablou, realizat special pentru fundaţie de către pictorul Costin Craioveanu, licitat la 500 de euro.
“CliniClowns România se dezvoltă cu paşi mici şi siguri. Anul acesta am resuşit să aducem zâmbete în rândul copiilor spitalizaţi din încă două oraşe mari din ţară, Timişoara şi Iaşi. Acest lucru a fost posibil datorită pertenerilor tradiţionali, Eureko şi Vodafone. De asemenea, a fost o surpriză deosebită pentru noi să revedem în această seară, reprezentanţi ai companiilor care ne-au onorat cu prezenţa dumnealor şi la prima ediţie a Galei Cliniclowns de anul trecut. Este încă o dovadă că misiunea noastră
este apreciată şi aceşti oameni au devenit susţinătorii Terapiei prin zâmbet dezvoltată de CliniClowns România” – a declarat Ruxandra Martin, Marketing & PR Manager CliniClowns România.
Despre CliniClowns Romania:
CliniClowns şi-a început activitatea în România în anul 1995, la iniţiativa dnei. dr. Alexandra Zugravescu, funcţionând ca proiect sub egida UNITER şi cu sprijinul Fundaţiei CliniClowns Olanda în calitate de sponsor principal.
În anul 2008, CliniClowns s-a transformat în Fundaţia CliniClowns România, fundaţie non-profit de sine stătătoare ce îşi continuă activitatea în patru spitale din Bucureşti (Grigore Alexandrescu, IOMC, Fundeni şi Budimex), iar din luna decembrie a anului 2009 şi în Braşov.
Parteneri: Eureko, Fundatia Vodafone, Fundaţia UTI, MediaTrust
Contact:
Marian Ciufu – Marketing & PR Assisten <mailto:m.ciufu@cliniclowns.ro>
m.ciufu@cliniclowns.ro; 0733331478
comunicat de presa
Sursa: Televiziunea Medicala