Persoanele care vor să comercializeze diverse produse specifice Zilei Morților la porțile cimitirelor au nevoie de avize, iar cererile se pot depune la Primăria Timișoara, în perioada 21-25 octombrie.
Pentru a putea obține Avizul necesar desfășurării activității de comerţ stradal în vederea comercializării produselor specifice zilei de 1 noiembrie, comercianții trebuie să depună o solicitare scrisă la sediul Primăriei Municipiului Timișoara, camera 12, ghișeele 8 și 9, în perioada 21-25 octombrie, actele necesare fiind:
- cerere tip obținută de la ghișeul 8 sau 9, camera 12,
- copie buletin de identitate, carte de identitate sau copie act firma (copie Certificat Unic de Înregistrare).
Primăria oferă autorizații doar în perioada 29 octombrie – 1 noiembrie pentru următoarele locații:
- Cimitir Calea Șagului – în față pe trotuar, maxim 10 solicitanți;
- Cimitir Calea Buziașului – în față pe trotuar, maxim 10 solicitanți;
- Cimitir Rusu Șirianu – în față pe trotuar, maxim 8 solicitanți;
- Cimitir Stuparilor – în față pe trotuar, maxim 8 solicitanți;
- Cimitir Calea Lipovei – în față pe trotuar, maxim 10 solicitanți;
- Cimitir str. Ovidiu Balea – în față pe trotuar, maxim 10 solicitanți;
- Cimitir Fabric/ str. Mătăsarilor – în față pe trotuar, maxim 8 solicitanți;
- Cimitir Ghiroda/str. Cometei – în față pe trotuar, maxim 5 solicitanți.
Mai multe detalii găsiți pe siteul primăriei.