Performanţe operaţionale solide. Creştere globala de 2% în moneda locală. Concernul farmaceutic elveţian Roche anunţă o creştere stabilă a vânzărilor globale ale Grupului, în primele şase luni ale anului 2011 cu 2% în moneda locală, până la 21.7 miliarde franci elveţieni.
Severin Schwan, CEO al Grupului Roche, a declarat cu privire la rezultatele financiare ale companiei în prima jumătate a anului 2011:
“Am reuşit să creştem profitabilitatea în continuare, în principal datorită procesului de implementare a programului de Excelenţă Operaţională. În ciuda crizei economice şi financiare din ultimii trei ani, Roche şi-a îmbunătăţit în mod constant performanţele şi profitabilitatea, ceea ce a permis creşterea cash-flow-ului operaţional şi investiţiile în cercetarea şi dezvoltarea de noi produse, confirmând astfel strategia noastră bazată pe cercetare şi inovaţie, ce asigură viitorul Roche”.
Vânzările Diviziei de Farmaceutice a Roche, în primele 6 luni ale anului 2011, au crescut cu 1% în moneda locală (excluzând Tamiflu), până la 16,8 miliarde franci elvetieni. Această creştere a fost susţinută în principal de medicamentele din portofoliul de oncologie, produse ce au înregistrat o creştere robustă, Roche fiind lider mondial al pieţei de medicamente destinate tratamentului cancerului. La acestea s-au adăugat vânzările susţinute înregistrate de medicamentele destinate tratamentului poliartritei reumatoide şi hepatitei.
În primele 6 luni ale acestui an, Roche a obţinut rezultate pozitive în şapte studii clinice importante pentru noi medicamente sau indicaţii noi pentru produsele deja înregistrate. Recent, a fost depus spre aprobare în Statele Unite şi Europa, cel mai nou medicament descoperit de Roche şi destinat tratamentului melanomului malign, însoţit de testul de diagnostic BRAF.
Divizia de Diagnostice îşi menţine poziţia de lider pe piaţa diagosticelor in vitro. Vânzările Diviziei de Diagnostice au atins în primele şase luni ale anului 2011 cifra de 4,9 miliarde de franci elveţieni, crescând cu 5% în moneda locală păstrându-şi astfel poziţia de lider pe piaţă. Domeniile de activitate care au susţinut aceste vânzări sunt Professional Diagnostics şi Tissue Diagnostics.
comunicat de presa
Sursa: Televiziunea Medicala